google

 

Презентация на Google за студентите от Софийския университет

 

27 март 2014 г., четвъртък, 17 ч.

Аула, Ректорат

 

Мисията на Google е да организира световната информация и да я направи универсално достъпна и полезна. И докато ние сме решени да изградим перфектната търсачка, работата ни съдържа много повече освен предоставянето на точни резултати от търсене. Духът на иновациите и предприемачеството, които правят нашата компания толкова успешна още от самото начало, е в основата на работата, която вършим всеки ден - от постоянното подобряване на продуктите ни, до проучване на алтернативни енергийни източници или разработването на нови начини за връзка с нашите клиенти.

 

Знаете ли, че Google наема студенти от всички професионални направления? Ние идваме чак от Ирландия и ще посетим вашия университет, за да си поговорим за работата в Google, нашата култура и възможности за работа. Елате и ни задайте въпросите си на 27 март (четвъртък), от 17 ч. в Аулата на Софийски университет! Очакваме ви!

 

Ако бихте искали да присъствате на това събитие, моля регистрирайте се тук:

http://goo.gl/Hd33up

 

* Презентацията и разговорите по време на събитието ще бъдат само на английски език

 

Иформация за лекторите

 

 - Мариана Димчева - Акаунт Мениджър GoogleAdWords за България

След като завършва образованието си в Испания и Холандия и натрупва опит в сферата на маркет анализи във Philips Амстердам, Мариана се присъединява към екипа на GoogleAdWords за България в Ирландия през 2012 година и започва работа с рекламодатели и агенции с цел развиване на пазара.

 

 - Николай Бонев - Акаунт Мениджър GoogleAdWords за България

AdWords специалист работещ с клиентите на Българския пазар. Основната роля на Николай е да обучава и помага на клиентите на AdWords за България в оптимизацията на техните профили, както и да работи с рекламните агенции по програмата GooglePartners. Преди Googlee работил в продуктова рекламна агенция, участвайки в планирането на продуктовите кампании на всички брандове на концерна Diageo. Има магистратура по маркетинг и реклама от DublinCityUniversity и UniversityofIllinois.